مهم است برای بیمار بیماری های کلیه به دور ماندن از موز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

موز توسط بسیاری از مردم برای سلیقه خوب و تغذیه غنی را دوست داشت، اما برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، پزشکان آنها را توصیه نمی آن را بخورم زیرا پتاسیم غنی در آن است. پس چرا برخی از افراد مبتلا به بیماری کلیوی هستند توصیه نمی به خوردن موز؟ آیا مهم برای بیمار بیماری کلیوی به دور از موز ماندن؟

چرا برخی از افراد مبتلا به بیماری کلیوی هستند توصیه نمی به خوردن موز؟

همانطور که ما در موز شروع ذکر غنی از پتاسیم و بیماری کلیوی بیمار است مشکل در تخلیه پتاسیم اضافی از خون است، بنابراین زمانی که آنها موز بیش از حد خوردن آن آسان خواهد بود به شکل سطح پتاسیم بالا در خون و منجر به Hyperpotassemia .

اما افراد مختلف داشته شرایط مختلف، به طوری که همه افراد مبتلا به بیماری کلیوی باید از مصرف موز کنترل. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن را بخورم یا نه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما مشورت هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

آیا مهم برای بیمار بیماری کلیوی به دور از موز ماندن؟

در واقع، بله. برای افرادی که در معرض خطر بالای ابتلا به Hypotassemia هستند و یا از این بیماری رنج می برند، آنها برای کنترل مصرف پتاسیم، به طوری که آنها به دور از غذاهای با پتاسیم بالا مانند موز باقی بماند، که می تواند به آنها کمک کند به کاهش خطر ابتلا به این بیماری یا آن را تسکین دهد.

یک رژیم غذایی مناسب نقش مهمی در درمان بیماری کلیه ایفا می کند، بنابراین ثبت اختراع باید آن را نادیده بگیرد. به جز رژیم غذایی، بیمار بیماری کلیوی نیز باید درمان سیستماتیک است که نکته کلیدی در درمان بیماری کلیه را.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهند بدانند که آیا شما می توانید مواد غذایی مانند موز یا نه خوردن، فقط ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/ckd-diet/3972.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری کلیه، آیا آن را برای بیمار به بیماری کلیوی مهم به دور از موز اقامت ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: